مجموعه آموزشي پرورش قارچ خوراكي(كتاب,طرح

خريد، فروش و بازاريابي فايل هاي قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوينت، جزوه درسي و انواع فايل هاي دانلودي

مجموعه آموزشي پرورش قارچ خوراكي(كتاب,طرح

۸ بازديد

 

مجموعه-آموزشي-پرورش-قارچ-خوراكي-كتاب,طرح-توجيهي,تصاوير-
مجموعه آموزشي پرورش قارچ خوراكي(كتاب,طرح توجيهي,تصاوير)
فرمت فايل دانلودي: .rar
فرمت فايل اصلي: RAR
تعداد صفحات: 1000
حجم فايل: 14605
قيمت: 4500 تومان

بخشي از متن:

بهترين فرصت درآمد سازي در منزل ، بدون نياز به سرمايه اوليه و بدون نگراني از بابت هزينه هاي گزاف آموزش در كلاس هاي حضوري از طريق اين بسته آموزشي در اختيار شماست.
چرا كشت قارچ!؟
به چند دليل ضروري است كه همه خانواده ها كشت قارچ را به صورت جدي حتي براي يكبار هم كه شده تجربه كنند و آن را به تمام اعضاي خانواده خود آموزش دهند.
------------------
برخي از نكات آموزش داده شده:

آموزش كشت قارچ دكمه اي
آموزش كشت قارچ صدفي 
آموزش طرز تهيه كمپوست
آفات و بيماريهاي قارچ
وسايل گرمايشي و سرمايشي
نحوه توليد انواع قارچ خوراكي در منزل
توليد قارچ خوراكي در حداقل فضا
و هزاران نكته با ارزش ديگر

***
دلايل كشت قارچ


دليل اول:

قارچ يك جايگزين مناسب براي گوشت در مواقع جنگ ، بحران هاي غذايي ، شيوع بيماري هاي لاعلاج و همه گير بين پرندگان و دام ها ، شرايط دشوار مالي و اقتصادي خانواده و خلاصه كلام سريع ترين منبع دستيابي به پروتئين در شرايط سخت و جانكاه است. قارچ رامي توان هر جايي به عمل آورد و مواد اوليه مورد نياز قارچ (كاه و كلش گندم و يا برنج و نيشكر و …) به طور فوق العاده ارزان و در واقع رايگان در همه جا موجود است. جالب است بدانيد در شرايط سخت و جانكاه جنگ در افغانستان و در طول زلزله اخير پاكستان بسياري از خانواده ها در داخل حياط منزل و حتي در گودال هايي كه روي آنها نايلون كشيده بودند به توليد قارچ و تامين مواد غذايي مورد نياز خانواده و حتي درآمد زايي مشغول بوده و هستند و از اين روش ضمن جبران فقر غذايي كل خانواده و بسياري از افراد فاميل و همسايگان منبع درآمدي عالي نيز براي محله خود ايجاد نموده اند.

***

دليل دوم:

كشت نوع قارچ صدفي بسيار ساده است بعد از يك ماه قارچ ها به بار مي نشينند و برداشت محصول شما در كمتر از چهل روز آغاز مي شود.دليل سوم: در فرآيند كشت قارچ هيچ ضرري متوجه شما نخواهد شد. در بدترين شرايط در همان برداشت اول سرمايه گذاري شما كه بسيار كم است جواب مي دهد و حتي كمپوست هاي مصرفي(به دليل غنايي فوق العاده مواد غذايي ) نيز توسط صاحبان گلخانه ها و باغداران و نيز دامداران به قيمت بالا از شما خريداري مي شود. با توجه به وفور فوق العاده بستر و مواد اوليه موجود در سراسر ايران و ارزان تمام شدن فوق العاده توليد قارچ در ايران ، در كشورهاي حاشيه خليج مي توان به راحتي پودر خشك شده قارچ را تا پنج برابر قيمت تمام شده عرضه نمود.
و دليل چهارم و مهم ترين دليل آنكه شما در كشت قارچ از وقت اضافي و به ظاهر غير قابل استفاده خود و تمام اعضاي خانواده براي درآمد سازي عالي كمك مي گيريد و در حقيقت به عنوان شغل دوم ( و چه بسا شغل اصلي) منبعي عالي براي تامين نياز مالي و غذايي خانواده خود ايجاد مي كنيد.

***
برخي از امكانات و قابليتها:

# پوشش سراسر ايران
# قابل پخش در كامپيوتر و دستگاههاي خانگي
# با قيمت مناسب
# با پرداخت هزينه در كثري از ثانيه ميتوانيد محصول را دانلود كنيد

لازم به ذكر است هزينه كلاسهاي حضوري در سازمان فني و حرفه اي بالغ بر 500 هزار تومان مي باشد

 

دانلود فايلپرداخت با كليه كارتهاي عضو شتاب امكان پذير است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.